مجید، هديه تهراني نبود و به دلیل مشکل مالي درگذشت!
کات
سینمایی
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان

 به دلیل همکاری نکردن مراکز مربوطه، هزینه‌های درمان سرطان مجید فروغی، بازیگری با سه دهه سابقه هنري تأمین نشد و او خيلي زود از بین ما رفت.

به گزارش «تابناک»، مجید فروغی، بازیگری که در زمینه بازیگری سه دهه تلاش کرد و افزون بر قابلیت‌های فنی و حرفه‌ای، در میان گروه‌های نمایشی به عنوان یکی از با اخلاق‌ترین هنرمندان شناخته می‌شد، به دلیل اینکه نتوانست هزینه‌های درمان سرطان ریه را فراهم کند، در مبارزه با این بیماری به زانو درآمد و درگذشت.

او در حالی درگذشت که برای درمان این بیماری به پنج میلون توان نیاز داشت و برای تأمین این مبلغ، در قالب وام از مراکز مربوطه، درخواست یاری کرد، ولی متأسفانه یاریگری پیدا نشد، تا جایی که بیماری او را در هم شکست و روی در خاک کشید.

 

 

یکی از همکاران وی در گفت‌وگو با «تابناک» درباره پیگیری‌هایی که برای تأمین هزینه درمان بیماری‌اش کرد، گفت: او سال‌ها عضو خانه تئاتر و انجمن هنرمندان تئاتر آزاد بود، اما این مجامع صنفی، بودجه‌های لازم برای کمک‌رسانی به هنرمندان را ندارند. به همین دلیل با وجود کسالت شدید به معاونت هنری ارشاد مراجعه کرد و آنها هم وی را به صندق حمایت از هنرمندان معرفی کردند، اما آن صندوق هم، با اینکه از شدت بیماری او و هزینه سنگین درمان سرطان اطلاع داشتند، فقط دو میلیون تومان، آن هم در قالب وام به وی دادند که به هیچ وجه هزینه‌های او را تأمین نکرد.



وی با تأکید بر اینکه نجابت مجید، به او رخصت نداد که به روش‌های گوناگون متوسل شود تا هزینه درمانش را تهیه کند، گفت: او با وجود درد و بیماری شدید، صبوری و سکوت کرد و حاضر نشد، اوضاعش را اعلان عمومی کند و ترجیح داد که بسوزد و بسازد؛ آنقدر که جسمش با او یاری نکرد و تنهایش گذاشت.

این هنرمند تئاتر، با تأکید بر اینکه مسئولان مربطه، از جمله در وزارت ارشاد برای لحظه ای هم شده با خود خلوت کرده و عملکردشان درباره امثال مجید فروغی را مرور کنند، چون این نوع مشکلات ممکن است برای مسئولان هم به وجود آید، در این صورت به خود حق نمی‌دهند که بابت زحماتشان از بقیه مسئولان توقع داشته باشند؟

وی همچنین گفت: بارها و بارها پیش آمده که برای برگزاری برنامه‌هایی که خیلی نمی‌توان به تأثیرش دلخوش کرد، میلیون‌ها تومان هزینه می‌شود و منع قانونی هم بر این حیف و میل نیست؛ اما برای تأمین هزینه‌های درمان یک هنرمند که سی سال در عرصه هنر زحمت کشیده، موانع قانونی را پیش می‌کشند؛ معنای این برخوردها چیست؟  



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





دو شنبه 9 آبان 1390برچسب:, :: 22:8 :: نويسنده : عباس کمالخانی
موضوعات
پيوندها



آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 146
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 147
بازدید ماه : 676
بازدید کل : 19415
تعداد مطالب : 242
تعداد نظرات : 20
تعداد آنلاین : 1



ساخت كد صوتی آنلاين



قالب پرشین بلاگ

قالب میهن بلاگ

download

قالب بلاگ اسکای

اخلاق اسلامی

قالب وبلاگ

log - cinema

ساخت كد صوتی آنلاين

ساخت كد آهنگ ساخت كد آهنگ

ساخت كد آهنگ

ساخت كد موزیک آنلاین