افتتاحیه‌ای متفاوت
کات
سینمایی
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان

محمد خزاعی در بخش دیگری از صحبت‌های خود در برنامه "هفت" به جزئیات افتتاحیه جشنواره سی‌ام اشاره کرد و گفت: مراسم افتتاحیه جشنواره روز 12 بهمن در تالار وحدت برگزار خواهد شد. در این تاریخ از ساعت 17 درهای اصلی سالن باز می‌شود و کلیه عوامل فیلم‌های حاضر در جشنواره با تشریفات خاصی که در نظر گرفته شده‌است وارد سالن می‌شوند.

دبیر جشنواره جزئیات بیشتری از این بخش که یادآور مراسم فرش قرمز جشنواره‌های جهانی است، ارائه نکرد و به این بسنده کرد که: ابن برنامه در راستای احترام به مخاطبان سینمای ایران در نظر گرفته شده تا عوامل با نظم و برنامه‌ریزی خاصی در مراسم افتتاحیه حضور یابند و از کلیه اهالی رسانه و علاقمندان دعوت می‌کنیم در این برنامه ویژه در محوطه باز تالار وحدت حضور به هم رسانند تا پوشش مناسبی از این بخش در رسانه‌ها داشته باشیم.

خزاعی ادامه داد: پس از ورود مدعوین ساعت 18 درهای سالن بسته و رإس ساعت 18:30 سال نوی سینمای ایران با آغاز رسمی افتتاحیه جشنواره سی‌ام تحویل خواهد شد. در برنامه افتتاحیه هم که کارگردانی آن را محمد حمیدی‌مقدم برعهده دارد برنامه‌های ویژه‌ای خواهیم داشت.

دبیر سی‌امین جشنواره فیلم فجر همچنین از داوری داریوش فرهنگ و فریدون جیرانی در بخش بین‌‌الملل جشنواره خبر داد.

در ادامه این بخش از برنامه "هفت" پس از پخش گزارشی از دیدار وزیر ارشاد و معاون سیمای سازمان صدا و سیما، فریدون جیرانی گفت: ابوالقاسم طالبی کارگردان فیلم سینمایی "قلاده‌های طلا" در تماسی با برنامه اعلام کرد این فیلم هیچ مشکلی از ناحیه جشنواره ندارد و به دلیل برخی مشکلات خارج از سینما احتمال دارد به جشنواره سی‌ام نرسد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





شنبه 8 بهمن 1390برچسب:, :: 12:33 :: نويسنده : عباس کمالخانی
موضوعات
پيوندها



آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 67
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 68
بازدید ماه : 597
بازدید کل : 19336
تعداد مطالب : 242
تعداد نظرات : 20
تعداد آنلاین : 1



ساخت كد صوتی آنلاين



قالب پرشین بلاگ

قالب میهن بلاگ

download

قالب بلاگ اسکای

اخلاق اسلامی

قالب وبلاگ

log - cinema

ساخت كد صوتی آنلاين

ساخت كد آهنگ ساخت كد آهنگ

ساخت كد آهنگ

ساخت كد موزیک آنلاین